دوشنبه ۲۸ آبان
ابرازعشق شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۳۷۱۳۲
بازدید : ۲۵۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
رفیقم گفت : دارم یک نیــازی
گشایمبهرِتو ، ای دوست رازی
تمـامِ حرفهایم این دوتا نیست
چــو دارد قصـه ام راهِ درازی
شُدهیکدل بَری ، صد دلببازی
هزاران قطعه یِ زیبا بسـازی
توباشی عاشقی یک سـوفتاده
در آن سو کـرده باقلبِ تو بازی
همیشه بارشِ اشکم براه است
توگوئیهست درچشمم پیازی
بدو گفتم خـــدا را شُکـــر گــویم
که دارم یک عزیزِ نغمه سازی
توراهــرگز نمی فهمم ، چـرا که
دلم همـــواره دارد ، دلنــوازی
چهمی دانی کهدر قلبِ نگارت
نباشد بهـــرِ تو یک گـونه نازی
توهم در قلبِ دلبــر خانه داری
بُوَد اینت نشــــانِ ســـرفرازی
به یارت عشقِخودرا بازگوکُن
اگرخواهی که عمرت را نبازی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.