يکشنبه ۴ آذر
هذیان شعری از ابوالفضل خداوردی پور
از دفتر دقایق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۳۷۰۱۹
بازدید : ۳۷۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر ابوالفضل خداوردی پور
آخرین اشعار ناب ابوالفضل خداوردی پور
|
کمی تب دارم
- جیب هایم را بگرد،
جلیقه ام را که میشویی
همه ی رازهایم را روی میز بریز
کنار ساعتم و عینکم وموبایلو انگشترم
تا وقت رفتن،بردارم
اشتها ندارم، بیزارم از غذای بی نمک
- یادت باشد کلید را بردار،تو که می آیی ،
نیستیم
- قرص هایم را، خورده ام؟؟؟
جیبم درد میکند! ودندانم
و دریغم میآید از
خرج این همه افسوس برای ثانیه هایی که باشتاب
مرا به سمت گور میبرند
- مواظب باش
از کوچه که میگذری،نگاهی تو را زیرنگیرد
و
نجوایی نشنوی و. . . . .
مواظب باش.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.