جمعه ۲ آذر
دل آئینه شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۳۶۳۳۲
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
با نگاهت دل آئینه من, باز شکست
مخزن آنهمه اسرار, و یا راز شکست
ما که در وادی غربت سر پیمان بستیم
چون رسیدیم به دروازه شیراز شکست
این کبوتر که سر بام تو آرام گرفت
خواست پیوسته نشیند, کت پرواز شکست
تا شنیدم که مرا حذف ز دفتر کردی
شیشه عمر من انگار از آغاز شکست
شعر غمگین مرا هایده چون یک شب خواند
خود شکست، تار شکست، زخمه شکست، ساز شکست
ما دو تا جفت کبوتر ز چه رو طاق شدیم
طاق بازار از این درد در اهواز شکست
غم دوران جگرم سوخته، سر باز مکن
کمر شاه با یک حرکت سرباز شکست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.