شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عباس خوش عمل کاشانی
آخرین اشعار ناب عباس خوش عمل کاشانی
|
توو این فضــای بسته
بـــا یــه دل شکستــه
دارم به آخر می رسم
روزای نــاخجستــــــه
*
با خــود ندارم جز غمی
انــدوه و رنـــج و ماتمی
توو لحظه های بیکسی
کو یــاوری کو همدمی؟
هرگز ندیدم ، در زندگانی ، نور امیدی
هردم خزون بود ، اشکم روون بود ، بی نوبهاری عیدی
*
توو این فضای بسته
بــــــا یه دل شکسته
دارم به آخر می رسم
روزای نـــاخجستــــه
*
تنها در این ماتمســرا
شـادی ندارم ای خدا
داره هلاکــم می کنه
این غصه ی بی انتها
یارب نگاهی ، بر بی پناهی ، کز زندگی سیره
مانند قویی ، بی های و هویی ، تنهایی می میره
*
توو این فضای بسته
بــــــا یه دل شکسته
دارم به آخر می رسم
روزای نــاخجستـــــه
*
دارم دلی سرشار غم
میخونه ای بایـــد روم
پیمونه می خونه مرا
اونجا به بانگ زیر و بم
مستونه ساقی ، گر مونده باقی ، جامی عطایم کن
سرشار دردم ، بس گریه کردم ، از غم رهایم کن.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.