جمعه ۲ آذر
نبض دل شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ تير ۱۳۹۰ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۳۵۹۳
بازدید : ۱۱۷۷ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[center][color=#003366]از پلك ِ دو چشمان ِ تو آرام گرفتم
نبض ِ دلم از كنج ِ لبت وام گرفتم
چون آهو دويدي كه ز من دور بماني
دنبال ِ تو افتادم و در دام گرفتم
بالي زدي و مثل ِ كبوتر بپريدي
با حيله و صد مكر تو در بام گرفتم
ساقي شده اي بر دل ِ خمخانه نشانم
از دست تو پيمانه و صد جام گرفتم
چون ببر و پلنگ بودم و بي مهر و محبت
عشقت به دلم آمد و من رام گرفتم
از بس كه (رسول) گشته به دنبال تو هر روز
مجنون صفت از عالميان نام گرفتم [/color][/center]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.