دوشنبه ۵ آذر
خداوند نگاه شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ۰۶:۵۴ شماره ثبت ۳۵۶۰۴
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
اگر از زاویه ی چشم تو من دور شوم
مثل یعقوب پیمبر به خدا کور شوم
نکند باز به تنهایی ات عادت بکنی
و من از دایره ی قلب تو مهجور شوم
آن چنان قامت زیبای تو در چشم من است
که در آخر به سر دار تو منصور شوم
به شرابی که بهشتی است بشارت ندهم
که من از چشم تو هر ثانیه مخمور شوم
جراتم نیست جدا گشتن از این جاذبه ها
که به پای تو بیفتادم و مشهور شوم
به مناجات خداوند نگاهت هر روز
آتشی شعلهور از پنجره ی طور شوم
آشنایی تو از خاطر من دور مباد
که به هر لحظه از آن خاطره مسرور شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.