<<فاصله>>
منِ کوهیِ ساده
قشون به لشکرِ سایه ها کشیده ام
وقتی دل از تمام قدِ خورشید،
هر آیینه
ساعتِ آفتابیِ عشق را غنوده ام !
فرقِ میانِ من و تو
از زمین است تا به آسمان ...
تو حضرتِ خورشید وُ
من ...
شاعر !
گیرم که :
"هر دو از پشتِ کوه آمده باشیم"
اما بگو من
کجایِ دلم بگذارم؟!
فاصله یِ صد سالِ نوری،
اختلافِ طبقاتیِ مان را ...!