جمعه ۲ آذر
زلف كج شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۰۶ شماره ثبت ۳۵۰۲
بازدید : ۱۲۳۸ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[center]من به زلف ِ كج ِ معشوق گرفتار شدم
به ستم دست نماي ِ همه بازار شدم
قعر ِ هر شام نشستم به اميد ِ رخ ِ او
عاقبت يار ِ حزين قلب ِ شب ِ تار شدم
خنده از كنج ِ لبش ديدم و زاهد گشتم
مسجد و صومعه ها شاكر ِ دادار شدم
چو كمان خانه ي ابروي سياهش ديدم
مردن و زنده شدن را به سه صد بار شدم
طپش قلب ِ من از ديدن ِ او شدت يافت
قهوه اي بر جگر از دوره ي قاجار شدم
هر فلق رهگذر كوي و مكانش گشتم
سارقم خوانده شد و مورد ِ آزار شدم
اي دريغا كه نزد خنده دگر بهر (رسول)
باز هم يار ِ عزيز ِ دل ِ غمخوار شدم [/center]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.