يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه رها(رهای رهاتر از قاصدک)
آخرین اشعار ناب فاطمه رها(رهای رهاتر از قاصدک)
|
"دیـــــــــــــزه ســـــوار"
می آید یک روز
غربت نشین سالهای بی قرار...!
و شانه می کند پهنای دستهایش را
در لابه لای گیســــــــــوی آشفته ی باد
می شود کلیدی از تعبیر یک خواب
باز می کند زنگ زده قفل ها را
از سکوت لبهای صندوقچه
تا در یواس
چیره شود بر تلخی دیرباز
با آوازی رها شده از کهنه خاطرات
.
.
.
چه کسی می شناسد این
سوار دیزه را؟؟
همین که پس می زند
نقاب اخموی ابر تیره را
تا از زلالی یک احساس
حک کند طرح لبخندی ماندگار
افسرده لبهای بانوی قصه را.....
....
دیزه= اسب سیاه و خاکستری
دیر باز= طولانی
دریواس= چهار چوب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حداقل دو لغت آموختم
دیزه
دریواس
وهمین بس
شعر زیبایی بود
به ما سری بزنید