سه شنبه ۱۵ آبان
شیر و میمون شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۳۴۶۴۱
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۱۲۱
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
شیر باشی
تو را
با کیک می خورند.
میمون را
دوست می دارم
همه را
دست می اندازد!
دو ساعت مانده به صبح روز چهارشنبه
29/11/1393
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.