شنبه ۳ آذر
قطار شعری از کسری ناری
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۳۴۴۹۲
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب کسری ناری
|
از اینجا به وسط داستان می آیی
نا خواسته و بی دلیل
اما ،
سوار بر قطار زندگی ام شده ای
در بزرگترین واگنش
کنار سوت های بی انتهای قطار
برایت از زمین میگویم .
چه مسخره ،
در کنارت نشسته ام
و
هنوز در جغرافیای زمین میگردم
ساعت ها میگذرند ،
هنوز بودنت را باور نکرده ام
درد دارد ،
سال هاست
در این کوپه به این نقشه ذل زده ام
تا که شاید پیدایت کنم
حال تو اینجایی
من در پی ات میگردم .
قطار می ایستد،
ایستگاه آخر است
حتی فکرش دیوانه ام میکند
نمیتوانم
با چشمان بی سویم
قدم زدنت
و رفتنت از پله ها را
تماشا کنم .
چه خوب بود اگر
مامورین این قطار
در پشت کمرشان
اسلحه داشتند .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.