سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دروغی برای ارمش__سوختن__ادم ها ادمن دیگر __تن دادن تا تنها نماند

      شعری از

      سهیل حاتمی

      از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۳۴۰۴۷
        بازدید : ۵۸۶   |    نظرات : ۲۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سهیل حاتمی
      آخرین اشعار ناب سهیل حاتمی

      به دروغ به او میگفتم که ارامم میکند تا ک ارام شود چون ارامشش را دوست داشتم
      اما من تنها در گوشه ی پر از تشویش، پر از زخم ،پراز بغض های بی توقف با دردی
      که  نه  جسم را بیازارد روحم را شرحه شرحه کرد ،سپری کردم حادثه ای شرمسار را ،بنام زندگی...
      چه حقیر است این زندگی که در برابر خنده های تصنعی که بر چهره ام دوخته ام مرا می ازارد.
      تا حالا شده در خانه تنها باشی و جانت را با هر کامی مثلا کام دادن به پیپ ، غذایت را،روزت را، پوست زیر چشمت از اشک ، ارزویت بسوزد ...
      وتو تنها با یاد خاطراتش بسوزی و اهنگی که هزاران بار تکرار شود و تو نفهمی ؟!
      من این را چ تعبیر کنم ؟!
      ادم ها ادمن دیگر همسان کتاب ورقت میزنند تمام که شدی زیادی میشوی ....
      زیادی که شوی تو را پس میزنند ...
      ویک عمر با خودت کلنجار میروی که حتما لایقش نبودی ...
      بی انکه بدانی اوهم کتابی تمام شده بوده !!!
        وقتی خواستن ها بوی شهوت می دهند
      وقتی بودن ها طعم نیاز
      وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار با هر کسی پر می شود
      وقتی نگاه ها هرزه به هر سو روانه می شود
      وقتی غریزه احساس را پوشش می دهد
      وقتی انسان بودن ارزویی دست نیافتنی می شود
            دیگر نمی خواهمت
           نه تورا و نه هیچ کس دیگر را
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0