جمعه ۲ آذر
بی جان شده ام__ درون من__کاش امروز من نبودم شعری از سهیل حاتمی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۳۳۸۴۸
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب سهیل حاتمی
|
بی جان شده ام در خودم باز قهوه ای تلخ در کناره پنجره ی اتاقم...
افکاری پریشان ازهجوم بیقرارکلمات ک آوار شده اند بر سر ثانیه های سنگین شبانه ام...
حس بیمار درکما رفته ای را دارم یا شایدم شاخه ای شکسته بر روی زمین...
امروز پدری دخترش را بخاطر نان فروخت!
درون من افکاری موج میزند ک مدام طناب میشود بر گردنم
اما چهارپایه ای نیست...
چگونه ارتفاعی بسازم؟!
خیالش مرا ب هر ارتفاعی مشکوک کرده.
امروز پدری دخترش را بخاطر نان فروخت!
امروز دختری 10ساله مادر شد!
امروز دختری در ماشین شیشه دودی با پسری همخواب شد!
امروز دختری در التماش چشمانش در چهار دیوار زن شد!
امروز مادری در مقابل پسر 3ساله اش با مردی همخواب شد!
امروز عشق دختر باکره را با اسکناس سبز سنجیدن!
امروز دلم برای امروزم گرفت.......
نمی دانم دنیای شما کثیف است یا چشمان من فاحشه!!!َ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.