جمعه ۹ آذر
آواز یک ستاره شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ۱۷:۵۲ شماره ثبت ۳۳۴۰۳
بازدید : ۶۲۵ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
طرز خواندن شعر بسیار مقطع هست با سکون و وقفه پس از فعل یک آهنگ ثابت
.........
می نهم یک ستاره
به آسمون
آسمون آرزوهام
می کشم با اشکم خاطره
خاطره های
زیبا و نا زیبا
ازقلب شکسته
......
می سوزد قلب من
می کند التماس
التماس یک بینوا
به ستاره
به ستاره خدا
چشمک بزن ای ستاره
بر دل من بیچاره
.......
می خرم رویای شیرین
تا پایان زنم غم و غصه
از دل پر ناله
.......
میشوم من
غرق رویا
تا قلبم ایستد به جان
فراموش کنم
زخم زمان
......
می کنم فریاد
تا اشکم شود خندان
از دل بیتاب
از دل گریان
........
ای خدا
دیدم قلب تو
خریدم
همه درد ورنج تو
دادم من
همه ثروتم به تو
....
ای خدا
ای خدای بی کسی ها
ای خدا
ای خدای بینوا ها
ای خدا
ای خدای روسیاه ها
می کنم من شکوه به فریاد
از تو ای خدای مهربان
ای خدا
تا کی در برهوت ناله زنم من
از شرم وخطا
گناه
خود آتش زنم
اشک هام به آتش
به نام تو شفا زنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.