" پيچك عشق"
باز مرا كرده پريشان خويش
شادي تنهاي تمنايي ام
دست به دامان سحر مي شوم
تا افق صبح تماشا يي ام
********
پيچك عشقم !تو مپيچان مرا
دور نفسهاي دلارايي ات
باز كن آن زلف بهم چيده را
در شب مهماني لا لا يي ات
*********
نيمه شبي باز پريشان شدم
از غزل ساز تو در اين سكوت
كاش نيايد بروي از برم
اي كه شدي شاه نشين قنوت
*********
داغ جنون قلب مرا خسته كرد
رحم بر اين چيني صد پاره كن
بند به بند ِدل ِافسرده را
بند بزن ،درد ِدلم چاره كن
*********
ناز كني ناز تو را مي خرم
بر لب بازار جنون باري ام
تا که بنوشم ز دو چشمان مست
نيست به دنياي دگر كاري ام
*********
شاخ نباتی که ز فالم رسید
زمزمه خال نگاه تو بود
تا بنویسند به پایم طلوع
صبح هواه خواه پگاه تو بود
********
خم نکن این طاقت ویرانی ام
تا بکشد قد، صف ارکیده ام
نور بپاش بوته عشق مرا
تا نشود خشك گل دیده ام
********
قافيه ام نذر دو چشمت كنم
در غزل شور سراپا یی ام
نقش به رخساره يشمت زند
شبنم جا مانده ز دارایی ام
**********
غلغله در غلغله رقصان شدم
پیش سراشیبی لبخند تو
کوچه اجدادی عشق تورا
دیدم وقلبم شده هم بند تو
*********
داغ شود تا زحل ناز تو
چنگ به اندام خيالم زند
تا لب ايوان دلت وا شود
آتشي از شرم به بالم زند
**********
زحمت اگر نیست کمی حوصله
کنج ردیف غزلم ساز کن
پنجره ای رو به خدای تنت
تا به سحر بر لب من باز کن
*********
بند کمند غم تو بودنم
هست مرا دلخوشی روز وشب
لب بکنی تر همه ام غرقه است
لای شراب لب تولب به لب
*********
بغض فرومانده زابر دلم
شانه به الوند نگاهت زده
شالی "بارانی " گیلان من
گل به لب گونه ماهت زده
عید امامت حضرت ولی عصر (عج) مبارکتان باد
7/12/92 پارسال....چناران