سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        اصلاح

        شعری از

        علی رضایی (ژولیده)

        از دفتر اصلاح نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ۱۷:۵۶ شماره ثبت ۱۰۳۰۴۱
          بازدید : ۷۶۱۳۴   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی رضایی (ژولیده)
        آخرین اشعار ناب علی رضایی (ژولیده)

        صدای ارسالی شاعر:
        گفتند که ما خوش سخنانیم،که زندانی زندان جهانیم
        باید که چنین کردو چنان کرد که خود را برهانیم
        گفتیم به این ساده دلی،بی خردی منتقدانیم
        گفتند نهراسید و نترسید که شما دلواپسانید
        گفتیم که شمشیر و دل شیر هزاران طلبد راه
        گفتند کلید است و همین بس که ما آن بلدانیم
        گفتیم دراین خشت ودراین خاک بسی گنج نهفته است
        گفتند تهی گشته خزانه زین بهانه نگرانیم
        رفتند و نشستند و بگفتند و بریدند قبا را
        گفتند که احسنت به ما ،که اصلاح طلبانیم
        هرچه گفتند بدادیم به دشمن و پشیزی نگرفتیم
        گفتیم چه شد پس؟ گفتند که ما منتظرانیم
        بچرخید چرخ گردون و بسی سال گذشتو
        گفتند که ما هر چه گذشت برسر پیمان بمانیم
        گفتیم که از کاخ بلندت بنگر کوخ ستمدیده ی مارا
        گفتند ستمی نیست که ما مدعیان انقلابیم
        گفتیم مگرت پند نداد رهبر فرزانه ی امت
        گفتند که ما گوش به فرمان همان والا مقامیم
        گفتیم که اصلاح شما مفسد فی العرض بماند
        گفتند که ژولیده صفت را چه به این بلبل زبانی
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳
        با سلام وارادت
        بسیار بامعنا. شورانگیز وزیباسرودی بود
        موفق وپیروز باشید
        شاعر بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        دختر بهاری
        دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴
        بسیار زیبا...موفق باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0