جمعه ۱۱ آبان
کج راهه شعری از محسن عليخاني
از دفتر عارفانهها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۴۸ شماره ثبت ۳۲۹۹۹
بازدید : ۴۰۰ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب محسن عليخاني
|
دوری ز خــــدا و روســـیـــاهی تا کی؟
مـــحـــروم ز الـــطــاف الــهــی تا کی؟
عـمـری بـه گـنـه، بـه بـیحیایی بگذشت
عـصـیـان و سـتـم، زیـادهخواهی تا کی؟
بـی لـطـف خـدا هـیـچ تو را مأمن نیست
بــیــچـاره و زار! بــیپــنــاهــی تا کی؟
گــاهـی بـه خـدا گـوش دهـی گـاه به خود
ایـن شـیـوه وسـبـک دلبـخـواهی تا کی؟
بــرگــرد ز کــجراهــهی ابـلـیـس رجـیم
پـــیـــمـــودن راه اشـــتــبــاهـــی تا کی؟
قــلــبـت شـده گـنـداب گـنـه، ظـلـم و ستم
بس نیست؟! ... دلِ پر ز سیاهی تا کی؟
آشــفـتـه چـرا بــاز نــمــیگــردی تــو؟!
تــردیــدِ تــو در بــیـن دوراهــی تا کی؟
29 /05/1392
12/شوال/1434
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.