سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        وفای عشق

        شعری از

        یاسر رییسوند(پاییز)

        از دفتر سوز عشق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰ شماره ثبت ۳۲۹۶۹
          بازدید : ۴۴۶   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        یاد تو ام رها نکرد،داغی نهاد بر جگر م
         
         
        چون ز تو ام فراق فتد ،در حال کاش و اگر م
         
         
         
         
        داد ز نهان سر بکشد،نای و نی ام نیز بسزد
         
         
         
         
        شکوه چه حاصل م شود،زان حاکم سلطه گر م
         
         
         
         
        زلف نگار و همدمم،سیه بکرد تار و شب م
         
         
         
         
        دود نهان عیان بکرد ،که هر دم م بر اخگرم
         
         
         
         
        بوسه زدم بر لعل یار،رقیب سزد از این قرار
         
         
         
         
        گر بکشانَدَم به خاک ،بدان سبب توان گر م
         
         
         
         
        درد تو ام بر جان و دل ،از هجر تو باشم به گِل
         
         
         
         
        راز جهان نه مشکل است، از بهر آن افسونگر م
         
         
         
         
        یاسِرِ محزون ز یار،یار تو نیست در این دیار
         
         
         
         
        گر آسمان رسد زمین،هر دم بَر ش کاوشگر م
         
         
         
         
         
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0