سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دلتنگی

      شعری از

      حمیدرضا عاشوری (حامی)

      از دفتر baran نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۳۲۸۰۰
        بازدید : ۶۸۵   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
      آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)

      چند روز قاب عکس تو 
      رفیق اشکهای منه
      تو خوابو بیداری هنوز
      اسمت رو لبهای منه
      تو غربت خالی من
      جای قدم هات هنوز
      پر میشم از تصویری که
      غرق نفس هات هنوز
      با عشق تو تازه میشم
      رویای هر شبم تویی
      بومیه شهر عشقتم 
      گرمای هر تبم تویی
      من غرق کولاک تو ام
      عادت به بودنم بده
      حسی شبیه ما شدن
      برای خوندنم بده
      خورشیدو از دلم نگیر
      من گرم آواز توام
      هم قصه ساز منی
      من بال پرواز توام
      چشم انتظارم که بیای
      جدایی سهم ما نشه
      رنگ سیاه گم شدن 
      رنگ دلای ما نشه
      با عشق تو تازه میشم
      رویای هر شبم تویی
      بومیه شهر عشقتم 
      گرمای هر تبم تویی
      خورشیدو از دلم نگیر
      من گرم آواز توام
      هم قصه ساز منی 
      من بال پرواز توام
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0