يکشنبه ۴ آذر
ای کاش فردا دلنشین می شد....... شعری از جمیله عجم(بانوی واژه ها)
از دفتر آواز درد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۸ شماره ثبت ۳۲۳۰۸
بازدید : ۱۱۲۹ | نظرات : ۲۲۴
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
شادم که می آید کسی ازدور
در کوله بارش کهکشانی نور
ازنسل پاک آسمانی هاست
آوازه خوان شادمانی هاست
همواره اینجا منتظر هستیم
برانتهای جاده دل بستیم
کی می شود مهمانمان آیا
فرزند پاک و لایق زهرا
اینجا همه چشم انتظار او
چشم انتظارو بی قرار او
شادی پرید از قلب آدم ها
پایان ندارد دولت غم ها
دیگر نمی خواند غزل بلبل
رنگی ندارد سوسن وسنبل
سهم کبوترها فقط سنگ است
آقای خوبیها دلم تنگ است
هم آسمان هم کوه وهم دریا
درآرزویت بی قرار اینجا
دنیا شده میدان بی رحمی
خوبی ندارد در زمین سهمی!!!!!!!
باز آ که آغوش زمان سرداست
دنیا پراز یک مشت نامرداست!!!!!
پانوشت:
براستی که چقدر این روزها
محتاجیم به آمدنت آقا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.