کمی دلخسته ام،شادی بیاور
برایم حس ازادی بیاور
بیا در ازدحام وحشی شهر
خبر از ایل و ابادی بیاور..............
...............
مسله نبودنت
مجهولترین معادله زندگیست !
ومن
هنوز، به احتمالات دلخوشم..............
..............
خواستم غزلکی ارسال کنم دیدم پرازایراد است،گذینه لغو شعرنداریم پس این خط خطی ها رو فرستادم