سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جمعه ی ظهور

      شعری از

      عباس خوش عمل کاشانی

      از دفتر شعله ی آواز نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۳۱۷۹۳
        بازدید : ۴۵۴   |    نظرات : ۸۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عباس خوش عمل کاشانی

      جمعه ی ظهور می رسد
      من در این حقیقت بزرگ شک نمی کنم
      آرمان مهدویّت بلیغ را
      بر یخ ملاحظات حک نمی کنم
      ***
      واژه واژه
      حرف حرف
      روی پرده های دیده و دلم نوشته ام:
      من به جنگ دیوهای شرق و غرب می روم
      خود اگرچه آدمی ولی
      رهنمون به عشق می شود فرشته ام
      ***
      مثل خشک مغزها
      _نان به نرخ روز خوارهای فتنه زاد-
      با خیال باطل شکوه دین مباد
      واقعیت همیشه سبز را
      آب در الک نمی کنم
      ***
      با یقین سبز خویش
      می روم به پیش
      در مسیر جمکران معرفت
      می کنم مرور
      آیه آیه شعرهای نور
      سوره های روشن شعور
      ***
      بر لوای سبز فاطمی نوشته است:
      فصل انتظار
      می رسد بهار
      جز که با خیال شربتی ز جام دوست
      دل خنک نمی کنم
      ***
      من حسینی ام
      خاک پای عارفان مکتب خمینی ام
      من بسیجی ام
      روی دوش تک تک مجاهدان راه حق
      آر . پی . جی ام
      ***
      یک گلوله آتش مقدّس قیام
      در مسیر روشن امام
      یک جهان حماسه
      در کتاب نوحه های کربلا
      تا همیشه ی خدا
      ***
      من شکوه غیرتم
      با بصیرتم
      پشت بر هزار سال بیشتر
      آرمان وارث صحیفه و فدک نمی کنم
      ***
      جمعه ی ظهور می رسد
      من در این حقیقت بزرگ شک نمی کنم.
      ۱۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0