جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
جا خوش کرده،
چیزی درونم...
که می خواهد
بشکافد سینه ام را
تلنگری می طلبد
از جنس عاطفه
تا سرازیر کند قطرات اشک را
بر آغوشی که جای "تو"
در آن پر از خالی است..........محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.