سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        پرچم عصمت

        شعری از

        اله یار خادمیان(صادق)

        از دفتر یاس نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۳۱۵۱۸
          بازدید : ۵۴۷   |    نظرات : ۳۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

                                                                                    
        بهار  عشق  معنا  می شود با پرچم  عصمت                 
        گل هستی شکوفا می شودبا پرچم  عصمت
        درآن منظر که جایِ رویش و پرودنِ جانست              
        خلوص مردپیدا می شود با پرچم    عصمت
        اگر چه  همت و شور جوانمردانه   نایابست                
        هنوزم دست پیدا می شود با پرچم   عصمت             
        به صحرایِ غریبِ خشکِ مرگ آلودِ بی حاصل           
        زنی شهرِ تماشا می  شود با پرچم عصمت
        به میدانی که غیراز زوزه های شب پرستی نیست       
        چراغِ  راه  تنها  می شود با پرچم عصمت
        در اینجا تشنگی ها تشنگی های مجازی نیست           
        شبی لب تشنه دریامی شودبا پرچم عصمت
        شکوفا   باد   پیغام  و  قیام و قهرمانی ها                     
        هنوزم فتنه رسوا می شود باپرچم   عصمت
        خدا وندا چه مشکل بود کار زینب و زهرا                 
        چه سختی ها که زیبا می شود با پرچم عصمت
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0