سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 10 تير 1403
  • روز صنعت و معدن
24 ذو الحجة 1445
  • روز مباهله پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله، 10 هـ ق
Sunday 30 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۱۰ تير

    فغان از عشق

    شعری از

    احمد رشیدی مقدم (گمنام)

    از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۳۱۴۵۴
      بازدید : ۳۱۳   |    نظرات : ۱۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

    دلم از عشق تو آه و فغان است
    صدای ناله ام تا آسمان است
     
    دوای درد عشقم را تو دانی
    که علمت واقف از سر نهان است
     
    مرا بالطف خو دمساز گردان
    که الطاف تو یارب بیکران است
     
    بسوی من بکن یکدم اشاره
    مرا ، هم آرزوئی در همان است
     
    اشارات تو هست سوی تو آیم
    منم شرمنده عزمم ناتوان است
     
    سپردم دل به مهرت من همیشه
    که همواره مرا او کاروان است
     
    چنان دلسوز مائی بیش از حد
    که این دلسوزیت بر من عیان است
     
    تو جان دادی صفای دل عطا کن
    دلم مشتاق مهرت آن چنان است
     
    زدل پرسم چرا ذکرت نگوید
    جوابم میدهد خوابم گران است
     
    دلم از خواب غفلت کن تو بیدار
    که این غفلت به پایم ریسمان است
     
    مشو نومید گمنام از در دوست
    که نومیدی مرام کافران است
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0