امام هشتم معصوم دهم امام رضا
بسم الله الرحمن الرحیم
امام هشتم ماشیعیان است
پناهگاه همه ایرانیان است
اگرچه مرقدش باشد خراسان مزارش
در دل پیر و جوان است
جهان از پرتو نورش منور بعالم
او رئوف و مهربان است
به زرتشتی یهودی و نصارا شفاه
خواه تمام عاصیان است
کسی مائیوس از این در نرفته
تمام زائرینش میزبان است
جهانی میهمان سفره او بزرگ و
کوچک از کل جهان است
مریضان راشفا داده یکایک طبیب از
بهر هر درد گران است
بغربت گر چه رفت از دار دنیا
سلاطین بردرش بین پاسبان است
بود معصومه در قم او خراسان
جوار هر دو چون باغ جنان است
کریمه اهلبیتش را بخوانند زنان
خمسه را سادس همان است
مقام حضرتش نزد خداوند به شآ ن
ومرتبت شاه زنان است
چنانچه حج نرفتی تا هم اکنون
برو درنزد او حج قران است
سری زن شهر قم نور خدا بین مصلی
خانه پیغمبران است
از آنجا رانده شد شیطان ملعون
زیارتگاه بهر انس و جان است
پس از آنجا برو ری تا ببینی عزیز
فاطمه آنجا نهان است
بود عبدالعظیم آن سید پاک سفارش
بر تو از صاحب زمان است
دگر یکسر بزن شیراز بنگر چو احمد
پادشاهی آن مکان است
لقب شاه چراغش داد آن شاه که
دیده نور حق آنجا عیان است
ا****رازیان بر خود ببالید چنین
شاهی شمارا سایبان است
بیا سید غلام حضرتش باش بفردا
او شفیع مذنبان است
آمین یارب العالمین
حسین نژاد 17/7/1389 قیر فارس