سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جام عشق

      شعری از

      آگاه ( بختیاری )

      از دفتر دل گویه های شعرگونه . نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۴۲ شماره ثبت ۳۰۷۳۲
        بازدید : ۶۹۵   |    نظرات : ۹۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آگاه ( بختیاری )

      تا جرعه نوش جام تولای حیدریم ،
      کی در خیال بهجت صهبای احمریم ؟
      خمخانه، مویه کم کند از غربت شراب ،
      ما باده نوش ساقی بی تای کوثریم .
      گر در مرور خویش به عرفان نمی رسی !
      با ما بیا، که سالک دنیای دیگریم. 
      تا، سر سپرده ایم به مولی الموحدین ،
      از سرو پای در گل فردوس، سرتریم .
      آیینه جلوه ای ندهد بی فروغ نور، 
      ما، مستنیر از رخ آن مهر انوریم .
      او، آفتاب طالع حسن ست و ما همه ،
      از فیض پرتوش، شرر آکنده اخگریم .
      گر ذره ایم، از کرم جاودانه اش ،
      با صد هزار مهر فروزان برابریم .
      آری فلک به قامت او اقتدا کند، 
      از چنگ زهره شور و نشاط دگر بریم .
      درویش را بگوی : علی ( ع )،  باب علم بود ،
      شادا، که خاک سار ره پاک آن دریم .
      دانی علی(ع )، چگونه به معراج می رود ؟
      در عرش نیز شاهد آن سرو سروریم !
      او، از طریق عشق به معشوق می رسد، 
      ما، از چه رو به این همه اشراق کافریم ؟
      آری، علی( ع ) ست شافع روز جزای ما ،
      " آگاه ". باش جز به ره اش، راه نسپریم .
      عید غدیر سال شصت و دو .
      ۱۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0