سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        ای داعشی جانی تو دشمن قرآنی

        شعری از

        فرامرز فرخ

        از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۳۰۷۲۸
          بازدید : ۳۸۴   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرامرز فرخ

        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        ---------------------------
         
        مرگ تو شود آنی
        با کودک کوبانی
        خونخواره و حیوانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        ای کافر بدسیرت
        با خنجر و شمشیرت
        از تیره کفرانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        کفری و عیان کردی
        الحق که تو نامردی
        هر پَست شود پیدا
        تو پست تر از آنی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        دست تو پر از خون است
        خلقی ز تو محزون است
        الحق که نه انسانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        با خلق خدا دشمن
        ای بی وطن و میهن
        تو نوکر شیطانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        خونخواره و هم پستی
        خوردی عرق و مستی
        احمق بود آنکس که
        گوید تو  مسلمانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        خواهی که فنا سازی
        اسلام و مسلمانان
        تو کفری و شیطانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        عقل تو شده معیوب
        حق غالب و تو مغلوب
        دانم که نمیتانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        این دشمن انسانها
        با حیله ی شیطان ها
        در زیر نقاب دین
        مخفی شده پنهانی
        ای داعشی جانی
        تو دشمن قرآنی
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0