جمعه ۹ آذر
پریا شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۳۰۵۵۹
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
پریا چرا بال بسته شدین
اسیر و پابسته
درقس در بسته شدین
پریا چرا گشنه و تشنتو نه
پریا چرا درد و ناله به جانتونه
شلاق به جای آب و نانتونه
پریا غصه نخور خدا پیشتونه
به اشکتون
شمشیر و بال تونه
کلید رهایی به جانتونه
مرهم درد و رنجتونه
پریا چرا تنها شدید
بی عاشق شیدا به جان شدید
پریا چرا گریه میکنید
لباس سیاه بر تن و جان میکنید
مگر عشقتون
کشته به دیو و شیطون شده
لاله گون افتاده سر غرقه خون شده
پریا گریه مکن ناله مکن
برو پیش خدا عشقت و بین
شادی و خنده به جان راببین
پریا خنده بکن وقت شادی رسیده
وقت وصال به عشقت رسیده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.