سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    باز دلتنگ شدم شرمنده

    شعری از

    علی محامی

    از دفتر دفتر غزل - غزل مثنوی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۳۰۳۷۳
      بازدید : ۱۳۶۲   |    نظرات : ۲۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی محامی

    صدای ارسالی شاعر:
    نيستي از لب من پاک شده خنده گلم
    باز دلتنگ شده مرد تو شرمنده گلم

    باز افتاده به صد خاطره ات راه دلم
    تو در اين حکم تکي سرتري از شاه دلم

    با خدا قهر نکردم که چرا برد تو را
    قهر کردم که چرا اين همه آزرد تو را

    سخت سوزاند در آتش همه جسمت را
    بر سر سنگ نوشتند جدا اسمت را

    سينه ات سوخت نشد قلب مرا خانه کند
    دست کوتاه که موهاي تو را شانه کند

    شربت دوستي اهل جهنم بچشم
    تا بهشتي که تو را برد به آتش بکشم

    باز باران دو تا چشم که پا مي گيرد
    ابر روي سر خود چتر مرا مي گيرد

    مثل تاسي که همه شش طرفش مثل هم است
    بعد تو هرچه بياید که مهم نيست کم است

    يک شبم بعد تو بي وحشت و کابوس نشد
    قرص مي خوردم و رگ مي زدم افسوس نشد

    بعد تو زرد ترين آذر پاييز شدم
    با کس و ناکس اين شهر گلاويز شدم

    چشم من آب نخورد از همه آمار گرفت
    پي قدقامت تو روزه شک دار گرفت

    بغلم دختر تن ناز تو را کم دارد
    نيستي هر نفس اهواز تو را کم دارد

    با خدايي که رقيبم شده قهرم برگرد
    از بهشتش تو فراري شو به شهرم برگرد

     
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0