سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نسیمی ،ای پیام

    شعری از

    علی ناصری(عین)

    از دفتر یاد نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۳۰۳۰۷
      بازدید : ۷۰۴   |    نظرات : ۴۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    نسیمی ای پیام...............
    نسیمی ای پیام..............
    درامتداد خط مان
    به چرخش زمان
    برفراز بام هادر رنگ رنگ لاله ها
    دریادمان ناله ها
    شب ها وچاله ها
    نزدیک ما ومن
    سرود بارانی نگاه
    امتداد ی ازپگاه
    تشویش ها ویک صدا
    در پیچ پیچ زندگی واین رنگهاجدا
    وآن عاشقی رها
    رفتندکاروان
    رفتند کربلا
    این کاروان چندمین
    از کاروان کربلا
    بایک نسیم صبح
    رفتندحسین ها ،علی اکبروحبیب ها
    در دامی از بلا
    دیگر نیامدند
    امروز ...................روز ما
    فصلی نو
    ازرجعت عشق
    ماییم جمع لاله ها
    افسوس ماندیم و خاطرات
    وما..........
    مانده واسیریم
    اسیران به خود
    به  آینده وتکلیفیم
    درامتداد.........سرخ افق های دور
    و آخرین پیامشان به حجم کوچ
    به کوچه های عشق هاشمی که
    نگذارید؟.....ولایت تنها
    که نبیند آسیب
    امتدادی....... و پر از
    خوف خطر
    به خطوطی زیبا
    وابهامی  این میل درون
    وسفیران ریا
    انحنای ایام .......
    وخدا
     ومحک نزد پیام یاران
    وچه زیبا گل من می خوانی
    وتویی خوب سرای این خوان
    وهمان .........است
    زمان 
    امتدادی زیبا
    وخدا حافظ تو
    ورسانی تو پیامی زیبا
    وخدا خواست توباشی ...........................یارش
    وخداخواست توباشی ..............یار...........؟شهدا
    امتدا شهدا ............وخلاصه شده در عاشورا
     
    ۱۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0