يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
هنوز از عشق لبريزم
هنوز از خاطرم خون مي چكد گاهي
هنوز آهسته مي گريم
كنار دفتر شعری
كه بوي تلخ لبخند تو را دارد...
غزل گفتن
برايم سخت دشوار است
و سرمي پيچد احساس من از هر بند و قانوني
بدون واژه ها هم مي توان ليلا و مجنون بود
بدون واژه ها هم مي توان در آتش عشق كسي سوخت...
(م. فریاد)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما
ممنون از حضورتون و لطفتون
شاد و تندرست باشید | |
|
درود خانم ارجمندی گرامی ممنون از حضورتون و لطفتون شاد و تندرست باشید | |
|
درود بر بانو هدیه گرامی ممنون از حضور پرمهرتون شاد باشید | |
|
درود بر بانو امریاس گرامی ممنون از حضور پرمهرتون و لطفتون به این ناچیز در هنر اصالت با احساس و اندیشه ست نه با قالب و سبک. شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود