سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        یک اهنگ

        شعری از

        نینا شفیعی

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ۰۴:۵۹ شماره ثبت ۳۰۱۳۹
          بازدید : ۵۶۶   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نینا شفیعی


        One song can spark a moment
        یک آهنگ می تواند لحظه ای جدید را بسازد

        One flower can wake the dream
        یك گل میتواند بهار را بیاورد

        One tree can start a forest
        یك درخت می تواند آغاز یك جنگل باشد

        One bird can herald spring
        یك پرنده می تواند نوید بخش بهار باشد

        One smile begins a friendship
        یك لبخند میتواند سرآغاز یك دوستی باشد

        One handclasp lifts a soul
        یك دست دادن روح انسان را بزرگ میكند

        One star can guide a ship at sea
        یك ستاره میتواند كشتی را در دریا راهنمایی كند

        One word can frame the goal
        یك سخن می تواند چارچوب هدف را مشخص كند

        One vote can change a nation
        یك رای میتواند سرنوشت یك ملت را عوض كنند

        One sunbeam lights a room
        یك پرتو كوچك آفتاب میتواند اتاقی را روشن كند

        One candle wipes out darkness
        یك شمع میتواند تاریكی را از میان ببرد

        One laugh will conquer gloom
        یك خنده میتواند افسردگی را محو كند

        One hope will raise our spirits
        یك امید روحیه را بالا می برد

        One touch can show you care
        یك دست دادن نگرانی شما را مشخص میكند

        One voice can speak with wisdom
        یك سخن میتواند دانش شما را افزایش دهد

        One heart can know what's true
        یك قلب میتواند حقیقت را تشخیص دهد

        One life can make a difference
        یك زندگی میتواند متفاوت باشد

        You see, it's up to you
        شما می بینید پس تصمیم با شماست

        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ۱۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0