جمعه ۲ آذر
از بیدهای مجنون شعری از بهنام مرادی ( بهی )
از دفتر چشمهایت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۳۰۰۵۹
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر بهنام مرادی ( بهی )
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی ( بهی )
|
برایم بخوان
با صدای دل انگیزت
با شیرین زبانیت
با همان شور و هیجان جوانیت
برایم از عشق بخوان
از قطره های باران
از شبنم صبحگاهان
و گلهای باغچه
برایم از روزهای خوب با هم بودن
از دشتهای ارغوان
و چشمهای درخشان مادر
از ترانه های جاده خاکی روستایمان
برایم از لالایی کودکانه آنروزها
از آواز پرندگان عاشق زیر شیروانی
برایم بخو ان
برایم بخوان از بیدهای مجنون
از بادهای بهاری
از آرزوهای دوران بچگی
برایم بخوان
از بادبادکهای دنباله دار
و روسری گلدار
از هیاهوی باد
از قل قل سماور ذغالی ننه
و از دود چپق بابا
از هر چه بود آنروزها
برایم از عشق بخوان
از عشق
از عشق از عشق از عشششششششششششق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.