شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
سنگ
تانک و زره پوش مجهز روان
در پی آن لشکر شیطان دوان
مقصدشان غزه و قدس حنیف
نیت شان غارت و قتل سخیف
حمله سوی بیوت غزه کنند
قدس منزه به آتش کشند
شیر زنی سینه سپر کرده است
دخترکان را ز بلا رسته است
دیو پلید شرر آلوده دست
بر له طفلان به زانو نشست
طفل عرب رنگ ندارد به رو
تیر به کف عسکر بی آبرو
خرده جوان سنگ پران می دود
باد دمان نعره کشان می وزد
کامله مرد عرب رزمجو
سنگ زند بر سر تانک عدو
مرد کهنسال فراهیخته
سنگ به دامان جوان ریخته
تا بزند بر سر خصم دنی
تا ببرد خواب ز چشم شقی
در دست مسلمان زمان نماز
سنگ شود تندر آهن گداز
سنگ شود آتش سوزنده ای
گر بزند امت توفنده ای
چشمه تو هم سنگ فرا روی کن
چشم شیاطین بدان کور کن
|