شنبه ۳ آذر
تقديم به همسر مهربانم شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۷:۲۷ شماره ثبت ۲۷۷۶
بازدید : ۱۲۲۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
نشستم گوشه اي تا اينكه احساسم غزل سازم
برايت - بهترينهايم
فقط خواهم بداني تو چه احساسي به تو دارم
به تواي عشق زيبايم
تمام ذهن من از تو به نام تو به عشق تو
بدون تو چه تنهايم
تو تصويري شدي از آنچه مي خواهم ز بودنها
بدان اي آرزوهايم
چگونه مي شود در جمله اي درياي حسم را بگنجانم
ببين خشكيده لبهايم
--------------------------------
تقديم به مهربانم عزيز جانم آنچه كه از هستي ديدم و ميدانم
روح و روانم همسر
شيرين زبانم
شب افروز8/2/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.