سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ** دنــیـــا **

      شعری از

      لاله قراری (دختر صحرا )

      از دفتر هیس دختران عاشق نمی شوند!! نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۲۷۵۲۴
        بازدید : ۷۳۱   |    نظرات : ۲۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر لاله قراری (دختر صحرا )

      دنیا دیگه بسه گلم

      دیگه بهونه هی نیار

      این روزگار کوفتی رو

      بروی من یکی نیار

      دنیا بمون بامن یکی

      زندگی بی تو زندونه

      حکایت عشق منو

      قصه ی مجنون میدونه

      امشب دارم زارمیزنم

      تولحظه های بیکسیم

      همش به توفکرمیکنم

      شاید بهم،باز برسیم

      زندگی بحث داشتنه

      دارایی ونداشتنه

      برای حس عاشقی

      یه لحظه وقت گذاشته

      آخه کجای قصمون

      جاده دوباره کج شده

      کی اومده تو فال تو

      انقده حالت بد شده؟

      این امتحان آخره

      شایدمیدم به پای تو

      بعد تو دنیام نمیشه

      یلحظه جون پناه تو

      این باختنم سهم منه

      بگیر تو دستای منو

      برای بار آخرم

      ببوس تو لبهای منو
       
      1393/03/13
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0