دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حمیدرضاابراهیم زاده
آخرین اشعار ناب حمیدرضاابراهیم زاده
|
من و تو و زمونه
پدر
پسر
روح القدس
یا رب مباد افسوس دوری ز عیب و سالوس با تو قلوب مانوس
صبح
ظهر
مغرب
ای ماهروی بی عیب ای سرفکنده در جیب دستم بگیر از غیب
آب
آداب
آدینه
در قعر آبگینه رخسار تو آیینه پاک است دل و جمالت از اختفای کینه
مهر
آبان
محبت
در وادی مودت معجزه ای است الفت در امتداد رخصت شادیست و مروت
مرد
عزت
بصیرت
داد از این منطق و نقل و سیرت دارم از کار جهانی حیرت دور دارند مرام از غیرت
مرد
غیرت
فانوس
جای اژدرمار و قاف و ققنوس رقعه ها باید نوشت از ناموس در لغت بازار وقوس قاموس
جنگ
تفنگ
سرهنگ
در کارزار فرهنگ دستی ز جیب نیرنگ پاشید روی من رنگمن لنگ واو چو خرچنگ
من
تو
زمونه
تنگه دلم الان وقت اذونه. نمی دونی حال من است چگونه؟. برات دارم یه عالمه ترونه. دلم گرفت بازم تو را بهونه. کبوتر دلم شده دیوونه . برام بذار یه چشمک و نشونه. این روزا عاشقی خیلی گرونه. خدا کنه دلواپسیم نمونه. می ترسم ا ز خستگی جوونه. آخه عزیز دل من تنها ییام مثل شب خزونه ...
آخر اردیبهشت1393 بابلسر حمیدرضاابراهیم زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.