جمعه ۲ آذر
امتداد یک دلدادگی شعری از صادق حسینی
از دفتر در آغوش دریا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۹:۴۱ شماره ثبت ۲۳۶۸۹
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب صادق حسینی
|
امتداد یک دلدادگی
ساعت،سکوت،پنجره،شک،انتظار،درد
سیگار،دود،خانه ی خالی،غروب سرد
چایی،فروغ،خلوت شب،تاب وتب،غزل
دلواپسی،هوس،تلفن،بیقرار،مرد
پاییز،برف،جمعه،خیابان،خراب،خیس
آتش،عطش،مچاله،غم آلود،هرزه گرد
فردا،فریب،فتنه،سیاهی،سراب،خوف
سرما،کلافه،آدم عاشق،به خود چه کرد
ودکا،فرار،خلسه وتریاک،مردگی
تشویش،اضطراب،خطر،خواب،روی زرد
آینده،اعتیاد،تباهی،ملال،ننگ
سربار،سرزنش،غم نان،اجتماع،طرد
پایان،فراغ،حادثه،اندوه،اشک وآه
تابوت،تیرگی،سرآسوده،گور سرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.