۳۷ ـ ايل ظولمه قارشي داياندي
فدا قيلدي هر نمنه سين* «ماندئلا»
ييخدي آخير مردانه ليک گوجو ايله
« آپارتايد»ين شوم بينه سين ماندئلا
خوش داشيردي آزادليغين يوکونو
اودا چکدي «انگليس»ين کؤکونو
يئله وئردي استبدادين توکونو
حاکم ائتدي اراده سين ماندئلا
بير گؤز ايله باخدي آغا ـ قارايا
انسانليق اؤلچوسون چکدي آرايا
انسان دئيه قالخدي هايا ـ هارايا
مروّتين سالدي بحثين ماندئلا
همّت کمري له باغلادي بئلي
قازاندي صلح دن نشان «نوبل»ي
«تبريز» ده گؤرسه يدي گر «ساري تئل»ي**
سازيندا دينله ردي سسين ماندئلا
آزادليق اؤيره تدي آزاد ائل منه
« جعفري» بو يولدا وئردي ديل منه
الهام قايناغي دير ساري تئل منه
بوردا گؤرسون جان ذيروه سين ماندئلا
..................................
*هر نمنه سین = hər nəmnəsin = هر نه یین (اورمو اصطلاحی دیر)
** ساري تئل = SARI TEL = تبريزده ۲۰ ـ ايل بوندان اوّل رضا افشار واسطه سيله يارانميش و ائله اؤز واسطه سيله باشچيليق ائديلن بير عاشيق ارکستري.
تهران ۲۳/۰۹/۱۳۹۲