جمعه ۲ آذر
بخشیدمت شعری از پروانه سیاه
از دفتر پروانه سیاه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۹:۲۸ شماره ثبت ۲۱۱۳۵
بازدید : ۱۱۷۴ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب پروانه سیاه
|
از صمیم دل بخشیدمت
تو خوشبخت نیستی
چه کسی جز من برای داشتنت می مرد!؟
هنوز سینه سرخ است از تکرار آن هجای خونین هرگز نگفته.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.