سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        عشق یعنی...

        شعری از

        زیبا علیزاده

        از دفتر تنهای عاشق نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۲۱۰۲۶
          بازدید : ۸۱۵   |    نظرات : ۲۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر زیبا علیزاده
        آخرین اشعار ناب زیبا علیزاده

        بنام خداوند خالق عشق

        عشق یعنی ؛ بی تو بودن در کویر
         عشق یعنی ؛ سخت بودن همچو شیر
        عشق یعنی ؛ بی وفایی از دلت
         عشق یعنی ؛ رنج و سختی بر دلم
        عشق یعنی ؛ رفتنت تا هور دور
        عشق یعنی ؛ انتظاری بی هدف
        عشق یعنی ؛ ماندن من در وطن
         عشق یعنی ؛ رفتنت با بی دست و جان
        عشق یعنی ؛ همدمی در قاب عکس
        عشق یعنی ؛ یک پلاک و یک کتاب
        عشق یعنی ؛ سربزیر وباکلک
        عشق یعنی ؛ با تو ماندن تا ابد
        عشق یعنی ؛ بی ریا و بی بها
        عشق یعنی ؛ جان بکف تقدیم یاری داشتن
        عشق یعنی ؛ گریه های نیمه شب
        عشق یعنی ؛ صبر ایوب در نبودت داشتن
        عشق یعنی ؛ غیرت عباس (ع) در بر داشتن
        عشق یعنی ؛ دست مقطوع جوانی پاک پاک
        عشق یعنی ؛ پلاکی ...استخوانی چاک چاک
        عشق یعنی ؛ رفتن هوش از سرت
        عشق یعنی ؛ غم زجان شیرین ترت
        عشق یعنی ؛ تصویر تو در قلب من
        عشق یعنی ؛ مهرتو بر چشم من
        عشق یعنی ؛ نام دلخواهت شده زیبنده ام
        عشق یعنی ؛ رفتنت بهر وطن
        عشق یعنی ؛ ماندنم با درد و غم
        عشق یعنی ؛ گوش دادن به وصیتهای تو
        عشق یعنی ؛ هر پنجشنبه شستن ...مزار تو
         

         

        تقویم برای (عشق یعنی... ) بهار1389 را نشان میدهد

         

        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۳:۵۹
        درود بانو : خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0