چهارشنبه ۱۶ آبان
غزلی از تحفه های نوجوانی شعری از محمد پاکدل (مزدکی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۲۰۱۳۴
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمد پاکدل (مزدکی)
آخرین اشعار ناب محمد پاکدل (مزدکی)
|
نوجوانی وهله ای از زندگیست/ از کمالات و ادب آزادگیست / فصل زیبای بهار زندگی / نوجوانی فصل نیک آدمیست/ برگ و شاخک های روح نوجوان / جالب و جذاب و دیگر دیدنیست / یاد این ایام بر روح و روان/ حس آرامش ولیکن ماندنیست / نغمه ی پیران بر این ایام خوش / حسرت آور اندکی آزردنیست/ نوجوان قلبش زمینی خالی از / هر گناه ناپسند و باوریست / در جواب بذر نیکو در زمین/ میوه اش نیکو و دیگر خوردنیست / همچنین در پاسخ بذر مضر / میوه ی روحش به شدت مردنیست / نوجوانی فصل عز و عزت است / فصل رشد عقل انسان پختگی است / قدر دان ایام خوش را آدمی / چون ندانی حاصلش شرمندگی است/.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.