بنام خدا
نهمین شعرم در « شعر ناب» : راز چشمان
ارسال به سایت شعر ناب : 14 آبان 1392
تاریخ نگارش : 17 آبان 1391
*******************
لطفا قبل از خواندن شعر،موزیک بسیار زیبا و سحرانگیز آن را فعال کنید
********************
راز چشمان تو در چیست
راز ویرانگری آن نگه خیره و مست
که شرارش زده آتش به همه خرمن و هست
به کجا می کشد افسار مرا
****
راز پیوستگی چشم تو و روح مرا
به کدامین غـزل و قافیه باید بنوشت
این تلاطم که یکی غرق تمنای دل است
وان یکی مست و پر از جلوه گری
محنتش را به کجا برده و فریاد زنم
درد این ناصیه ی شعله ور از عشـق تو را
که شفایش قـدح و ناوک مژگان تو است
به کدامین سخن و قصه بگویم
به چه صورت بنویسم
به چه منظومه سُـرایم
تو بگو از رج و از قالب این شعر برایم
تا که من بینِ خم اندر خم این قافیه ها
پرده بردارم از اسرار نهان گشته در آن
و در این مستی بی حد و حساب
لعل لبهای پر ازخواهش و تب کرده ی ما
بی امان منتظر راحتِ بعد از طوفان باشند
زیر مهتاب و تنِ خلوت شب
تا سحر همدم هم باشند