خدایا،،،،،،،چگونه آموختی بنویسد
خون
خودکار آبی؟!
تا بنویسد
دریا
دلش خون میشود
خودکار قرمز،،،،
خودکار
اگر
خواندن بلد بود
نمی نوشت،،،،
پ:ن:پرتقال خونی ...ادم برفی ...غریبه تن به تن ....
رفیق نیمه راهه پاییز
....بهمن
..
کوک ناساز دلم ....اینجا کجاست.......خدا
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯