جمعه ۲ آذر
دنیا شعری از طیبه عبداللهی
از دفتر افسانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۴۲
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب طیبه عبداللهی
|
در این
در این دنیا
من هستم
اما
هر چه به دنبال تو گشتم نبودی
ت و بودی
م ن نبودم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.