جمعه ۲ آذر
عشقی نو شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۲:۰۸ شماره ثبت ۱۷۷۶۶
بازدید : ۸۰۴ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
خزان با تو بودنم،
با سردی زمستانت پایان گرفت
بهاری شدم بی تو
گلزاری ساخته ام از عشقی نو
قاصدکهای احساس را
فرا خوانده ام از سرزمینت
تو، لایق بندگی عشق نبودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.