جمعه ۲ آذر
قدس شریف شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۲:۱۵ شماره ثبت ۱۷۷۳۹
بازدید : ۱۲۶۳ | نظرات : ۷۸
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
تو ای جانباز جانت بی بلا باد
به عشق قدس و غزه مبتلا باد
دوای درد تو پیش شهید است
شهادت چاره ساز ماجرا باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.