جمعه ۲ آذر
قلب من جایی توی سینه نداشت شعری از عادل غضنفری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۷۴۱۸
بازدید : ۱۰۸۵ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب عادل غضنفری
|
قلب من جایی توی سینه نداشت
دل من عاشق دیرینه نداشت
واسه چی باید به من دروغ می گفت
اون که بذر عشق رو تو این سینه کاشت
اون با این نگاه چجور منو شکست
پرو بالی رو که داد یک شبه بست
این چشم به هیچ چشی نگاه نکرد
دیگه تا عمر داشت اشتباه نکرد
تازه فهمیدم چرا دلی شکست
واسه اینکه دلش رو رها نکرد
اون میخواست تا قله ها بالا بره
زیر پاشو هم اصلا نگاه نکرد
میدونم اخر قصه چی میشه
یکی میمیره یا یکی خوب میشه
ولی من که انتها رو نمی خوام
می خوام این قصه زود تموم بشه
---------------------------------
من دنیایی دارم به بزرگی کف پاهایم
وقتی که میمیرم زمینی را به اندازه تنم اشغال میکنم
تو سعی کن ایستاده بمیری تا مردم ندانند
وقتی زنده بودی چه دنیایی را اشغال کرده ای
----------------------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.