شنبه ۳ آذر
تات گذشتم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۲:۲۰ شماره ثبت ۱۷۲۴۷
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
كُردم شبي از يك غزلم تات گذشتم
كوچيدم واز چادر ايلات گذشتم
يك سكته چنين تا ته يك قبر مرابرد
باروح خودم از سر اموات گذشتم
هيزم شدم و سوختم و پاك شدم خاك
آرام شبي از بغل پات گذشتم
پاييز-مرارنگ زدي قهوه اي و زرد
ازآذر و آبان شدنم مات گذشتم
درياي تو مي خواست كند گور به گورم
ماهي شدم و از ته شيلات گذشتم
دل عاشق ابروي تو شد پنجره را بست
آنروز كه از كلبه ي كاكات گذشتم
تا خانه ي چشمان شما پلك به هم زد
يك ثانيه ازكوچه ي حاجات گذشتم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.